Model de afacere românească remarcat pe piața internațională. Echipa AgroTV în vizită la Familia Safir

Echipa AgroTV a vizitat Familia Safir din dorința de a vedea cum se cresc puii noștri atât de apreciați pe piața internațională.

Felul de a fi bun al produselor Familia Safir reprezintă o garanție a calității. În Familia Safir știm că „nimic nu se câștigă decât prin muncă și prin implicare” și o dovedim „printr-o transparență totală pentru cei care merg la raftul magazinelor”.

”Ceea ce facem noi pe tot lanțul produsului, de la FNC, la fermă, la abator, este să urmărim și să monitorizăm întotdeauna calitatea. Cu această strategie am reușit să fim transparenți față de clienții noștri. Suntem primii care am implementat transmitere live din ferme, așa încât oricine poate vedea ce se întâmplă în fermă cumpărând un produs de la noi și scanând codul QR de pe ambalaj.”, a declarat George Safir, manager general al grupului Safir.

În cadrul interviului, George Safir a explicat și cum produsele Familia Safir beneficiază de un raport corect calitate-preț, prin investiții realizate în lanțul valoric integrat: ”Noi garantăm cel mai bun raport calitate-preț, iar dacă sunt diferențe de preț față de concurență, aceasta este pentru că în spate există costurile oferirii calității. Toate certificările pe care noi le facem – IFS, BRC, BLK, YUM, munca din laboratoarele de monitorizare de pe fluxul de producție, departamentul de calitate – toate reprezintă eforturile noastre de a prezenta în piață un produs corect, pe care îl oferim la masă și copiilor noștri. ”

Transparența afacerii este dată de comunicarea directă abordată, iar faptul că etichetele produselor Familia Safir au un cod QR ”Live din ferme” este cel mai bun exemplu. Consumatorii pot vedea live condițiile de bunăstare superioară în care sunt crescuți puii noștri și astfel pot lua ușor decizia achiziționării produselor din carne de pasăre Familia Safir.

În urma acestei discuții, echipa AgroTV a rămas plăcut surprinsă să afle că transparența este în AND-ul brandului Familia Safir și în toate acțiunile companiei. Iar această valoare este un criteriu care influențează mulți consumatori în privința deciziei finale la raft.

Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.