Familia Safir a investit peste 38 milioane de euro în dezvoltarea lanțului valoric integrat

Pentru a oferi românilor carne naturală și gustoasă de pui, Familia Safir a investit peste 38 de milioane de euro în dezvoltarea unui lanț valoric integrat, cu impact major asupra calității produselor.

Acest lanț valoric integrat, realizat cu investiții totale de peste 38 milioane de euro, include cei mai importanţi piloni ai dezvoltării grupului de firme Safir: Fermele de creștere a păsărilor, Abatorul de carne, Fabrica de preparate şi semipreparate, Fabrica de Nutreţuri combinate, Fabrica de făinuri proteice și lanțul de distribuție. Astfel, ne asigurăm că procesul de producţie este unul sigur, responsabil şi aliniat valorilor noastre - de la creşterea şi hrana puilor până la momentul în care felul de a fi bun al produselor Familia Safir ajunge pe mesele românilor.

Motivul pentru care românii aleg produsele Familia Safir este gustul adevărat de pui, la care se adaugă și cunoașterea faptului că puii noștri provin din ferme rurale și sunt hrăniți fără coloranți. Astfel, carnea de pui Familia Safir are culoare alb-rozie - culoarea naturală a cărnii de pui.

”În Familia Safir, ne-am propus întotdeauna să creștem, să ne dezvoltăm în direcția business-ului nostru, dar sustenabil – bazat pe necesitate și făcând totul corect. Este rentabil să ai un business integrat vertical, dar este o industrie foarte grea, în care se muncește mult, pe marje de rentabilitate foarte mici, dacă ne comparăm cu alte industrii, și unde este nevoie să te dezvolți continuu.”, a declarat George Safir, manager general al grupului de firme Safir.