string(8) "comunity"
În luna aprilie, George Safir, director general al Grupului de firme Safir, a fost invitat în cadrul emisiunii Agropower realizată de Ziarul Financiar. Interviul a fost susţinut de Florentina Nițu, reporter în cadrul acestei emisiuni.
Interviul a oferit o perspectivă valoroasă asupra angajamentului continuu al Grupului de firme Safir pentru calitatea superioară a cărnii de pui, aducând în atenția consumatorilor unul din produsele Familia Safir mai puțin cunoscut în România, dar foarte apreciat pe piața internațională: puiul cu creştere lentă. Acesta este un produs premium Familia Safir, care provine din fermele de pui proprii, unde este crescut în aer liber, conform standardelor de bunăstare superioară Beter Leven 1* şi fără coloranți, ceea ce îi asigură culoarea naturală a cărnii alb-rozalie, o carne fermă și gustoasă care reprezintă o sursă naturală de proteine, ideală pentru întreaga familie.
Așa cum v-ați obișnuit deja, filosofia brandului Familia Safir - „produsele noastre sunt create ca pentru copiii noștri” – reprezintă un standard care garantează calitate și siguranță. În acest sens, George Safir și-a exprimat intenția de a aduce Zdravăn Moldovenesc pe cât mai multe mese din România, un pui crescut după standardele olandeze ce impun un nivel superior de bunăstare în creşterea păsărilor. Culoarea naturală a cărnii reprezintă o condiţie obligatorie şi o garanţie a respectării standardului, acest pui fiind exportat în procent de peste 90% în Olanda. Sintetizând, putem afirma că se respectă principiul: „de la tine din ogradă sau de la Familia Safir, totuna este”.
„Produsele noastre sunt supuse unui proces de audit riguros, verificate constant prin audituri anunțate și neanunțate”, precizează George Safir. Acestea se bucură de o certificare integrală, conform standardului olandez Beter Leven 1*, și respectă toate criteriile Angajamentului European Pentru Pui, o altă dovadă a încrederii și calității pe care brandul Familia Safir o promite consumatorilor săi.
„Autenticitate și culoare naturală a produsului sunt alte două calități ale lui Zdravăn Moldovenesc și, în general, ale produselor din carne de pui Familia Safir”, explică George Safir, având în vedere unicitatea aplicării rigorilor standardului pe piaţa românească. „Această culoare este preferată în Olanda și acum, printr-o prezentare corectă, și pe piața românească”.
Conform precizărilor lui George Safir, există o tendință ridicată în rândul consumatorilor de a acorda o atenție sporită calității alimentelor. Aceasta reflectă o schimbare în preferințele românilor, care aleg produse care susțin un stil de viață sănătos, acordând o atenţie sporită calității hranei lor și a familiilor.
„Participarea la târguri internaționale joacă un rol crucial în expansiunea și recunoașterea brandului Familia Safir. Astfel de evenimente facilitează stabilirea de noi contacte și contracte, consolidând prezența brandului pe piața globală”, spune directorul general al Grupului de Firme Safir.
Familia Safir investește în dezvoltare durabilă. „Suntem una dintre companiile românești care au implementat proiecte finanțate cu fonduri europene încă din 2003 (fonduri SAPARD). În prezent, în demersul de îmbunătățire a eficienței energetice, ne dezvoltăm sursele de energie verde generate de panourile fotovoltaice și deținem linii automatizate de producție în toate unitățile noastre. De asemenea, ne preocupăm continuu de dezvoltarea unui brand de angajator atractiv, prin programe creative care conduc la îmbunătățirea retenției angajaților.”
George Safir și-a încheiat mesajul cu un apel către consumatori, îndemnându-i pe aceștia să descopere calitatea și autenticitatea produselor Familia Safir. „Încurajez fiecare familie să încerce produsele noastre. Tot ceea ce facem, facem ca pentru copiii noștri”, o perspectivă care subliniază calitatea produselor brandului Familia Safir și valorile care ghidează fiecare decizie a Grupului de firme Safir.
Vă invităm să urmăriți interviul integral pe canalul YouTube!