Gătește cu Familia Safir și câștigă o vacanță, un City break sau alte zeci de premii
Parteneriatul pe termen lung dintre Grupul Safir și Chef Adi Hădean, prin care liderul de opinie face cunoscut publicului său tot ce consideră util și interesant din afacerea care produce marca Familia Safir, continuă prin campania de brand a producătorului de carne de pui - „De la Familia Safir sau din curtea ta, totuna este”- și un concurs național.
Premiile?
Câte un curs de gătit carne de pui cu Chef Adi Hădean oferit pentru 10 câștigători și 100 de cutii de condimente în valoare de peste 400 de lei fiecare. Înscrierile la concurs se pot face aici până la finalul zilei de 30 septembrie 2024.
Chef Adi Hădean apare în perioada campaniei într-un spot TV și în campania digitală a mărcii Familia Safir și prezintă toate cele trei linii de produse: Zdravăn Moldovenesc (puiul cu creștere lentă, cu o structură fermă a cărnii, având o culoare naturală alb - rozie), Deliciosul de Vaslui (pui cu creștere standard având o carne fragedă, din ferme de la țară) și Răsfăț Românesc (sortimentele gata de gătit, condimentate exclusiv cu ingrediente naturale, după rețete create de Adi Hădean).
George Safir, care conduce afacerea împreună cu tatăl și cu fratele său, a declarat la începutul campaniei „Le-aș transmite românilor să asculte de sfaturile celor în care au încredere” și a vorbit de top 3 produse Familia Safir și cum gândește el business-ul dacă ar fi un simplu cumpărător – și nu unul dintre acționarii principali.
Top 3 produse Familia Safir în funcție de volumul vânzărilor
“Vindem mult piept de pui dezosat din toate categoriile – Zdrăvan Moldovenesc și Deliciosul de Vaslui. Pe locul al doilea se află pulpele de pui dezosate, urmate de puiul întreg și de produsele gata pentru gătit – frigăruile de la Răsfăț Românesc și aripioarele condimentate”.
„Anul acesta am observat un trend bun și pentru cârnații proaspeți din carne de pui, ceea ce arată că roadele ‘campaniei’ noastre de educare a gustului românilor și a încrederii în carnea bună și în condimentele naturale, se văd deja. Încă nu vorbim de volume mari la cârnați, dar a fost o surpriză foarte plăcută să vedem cum mulți clienți încep să aprecieze și preparatele din carne de pui, din categoriile ‘aparținând’ tradițional cărnii de porc”.
Ce ar trebui să vadă un cumpărător avizat când alege carne de pui de la Familia Safir?
“Calitate. Grijă. Tehnologie. Aceasta este rețeta noastră de abordare a pieței. Deși nu este ‘inovatoare’ la propriu, se înscrie, totuși, în această categorie prin faptul că este din ce în ce mai dificil să rămâi fidel principiilor de business inițiale în contextul concurenței puternice, întărite și de un mediu economic greu pentru țară – și global.
Nu trăim vremuri în care să ne permitem să facem compromisuri de la calitate, mai ales când este vorba de alimente – de carne de pui cu precădere, știind că românii sunt mari consumatori de pasăre – pentru că odată pierdut un client, recâștigarea acestuia este aproape imposibilă, având atâtea opțiuni pe piață. Nu intrăm în lupta pentru preț, dar ne străduim să rămânem competitivi fără vreun rabat de la felul în care creștem puii și de la calitatea cărnii pe care o găsiți pe raft sub marca Familia Safir – cea în caserolele mov. ... Și știind aceste detalii, când clientul nostru ajunge la raft – Auchan, Selgros și Carrefour, pe lângă magazinele partenere din întreaga țară– ar trebui să aibă o alegere simplă, naturală, deși oferta este foarte diversificată”.
Live din fermele Familia Safir aici.