Boala Newcastle: Un Ghid Complet pentru Crescătorii de Păsări
”Afacerea Safir are la bază binele – ”a face bine, a fi bun” este principiul nostru de bază încă de când bunicul nostru a deschis moara, în 1945.”, a declarat George Safir, Manager General al Grupului de firme Safir, în interviul acordat Profit.ro.
Tradus în principii concrete de business, acesta înseamnă grijă pentru oameni – atât pentru angajați, cât și pentru cei care cumpără produsele Familia Safir, grijă pentru mediul înconjurător, dar și grijă față de bunăstarea superioară a păsărilor care cresc în fermele Familia Safir, așa cum demonstrează și investițiile Grupului de firme Safir din ultimii ani care sunt concentrate pe a folosi cât mai puțin din resursele naturale și a optimiza utilizarea energiei.
Tot din ”felul de a fi bun” derivă și principiul de business care a dezvoltat afacerea pe plan vertical: de la ferme, la furaje, la abator și la magazinele proprii din zona Moldovei – pentru a oferi permanent certitudinea că orice produs care ajunge pe raft poartă ”garanția familiei Safir”.
”Suntem o afacere românească care contribuie la bunăstarea multor familii, care generează cifre de afaceri constant mari, în creștere de la an la an. Exportăm carne de calitate bună și avem singurul pui din România certificat Beter Leven 1* - o certificare imperativă de calitate cerută la export. Am început încet și nu ne-am grăbit să creștem; ‚lăcomia’ creșterii masive nu este în etica noastră de a face business pentru că nu dorim să facem nicio abatere de la calitate. Acesta este principalul diferențiator al unui producător pe piața noastră: lipsa de compromis. Nu am colorat puii – ani de zile am spus că puiul sănătos, asupra căruia nu s-a ‚intervenit’ la abator și la modalitatea de hrănire, are culoarea naturală alb-rozalie – și am investit masiv în tehnologie care să ofere carne de bună calitate și produse craft.”, a declarat George Safir.
Întrebat de Profit.ro ”Cum reușește Safir să aibă o abordare inovatoare în piață?”, George Safir a explicat: ”Calitate. Calitate. Grijă. Tehnologie. Această este rețeta noastră de abordare a pieței. Deși este din ce în ce mai dificil să rămâi fidel principiilor de business inițiale în contextul concurenței puternice, întărite și de un mediu economic greu pentru țară – și global. Nu intrăm în lupta pentru preț, dar ne străduim să rămânem competitivi fără vreun rabat de la felul în care creștem puii și de la calitatea cărnii pe care o găsiți pe raft sub marca Familia Safir.”
Interviul integral acordat de George Safir, Manager General al Grupului de firme Safir, publicației Profit.ro poate fi consultat aici.