Ofertă locuri de muncă

Felul de a fi un bun coleg începe cu noi. Activitatea din cadrul companiei este una complexă și diversă, iar împreună creăm oportunități, pe măsura experienței, cunoștințelor și rezultatelor muncii. Descoperă ofertele de muncă din cadrul Holdingului Familia Safir!

Dorești să fii informat când apare un post vacant? Lasă-ne adresa ta de email și noi te informăm.

Aplică pentru un job la Holding Familia Safir

Ofertă locuri de muncă

Holding Familia Safir caută colegi pentru postul de Șef Formație Administrativ cu prezență fizică în Vaslui.

Candidatul ideal:

● Studii superioare tehnice

● Experiență pe un post similar - minim 2 ani

● Deschis la provocări, flexibilitate, dinamism

● Abilități de coordonare, comunicare și lucru în echipă

● Cunoștințe SAP - reprezintă un avantaj

● Capacitate de analiză, sinteză a informațiilor și adoptare a deciziei

● Raportarea activității săptămânală/lunară - în format Excel/Word/PPT

● Permis de conducere: Cat. B

Responsabilități:

● Realizează planificarea fluxului de oameni, precum și programul de lucru a zilei de activitate în Sectorul de infra/suprastructură.

● Asigură și realizează necesarul de materiale pentru fiecare intervenție

● Emite un plan de acțiuni săptămânal/lunar cu termene de remediere și resurse necesare, pe care îl agreează cu superiorul ierarhic.

● Organizează activitatea din sectorul coordonat, repartizând sarcini și responsabilități pe zone, astfel încât să se asigure continuitatea proceselor pe parcursul unei zile de lucru.

● Răspunde de respectarea prevederilor legale în privința colectării selective şi a colectării deşeurilor menajere la nivelul Holdingului Familia Safir.

● Asigură stabilitatea unei bune relații cu beneficiarii din Holdingul Familia Safir, rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor întâmpinate în activitatea desfășurată.

● Răspunde de implementarea proiectelor în cadrul Holdingului Familia Safir, în conformitate cu planul de acțiuni și bugetul stabilit.

● Asigură planificarea, coordonarea, supervizarea și controlul activității personalului din subordine.

● Întocmește în SAP notele de intrare-recepție și bonurile de consum pentru materialele necesare.

● Întocmește în SAP recepția serviciilor (ex: servicii SSM, spălare silozuri, pază etc.).

● Urmărește indicatorii de performanță (KPI).

● Gestionează activitatea de Achiziții – investiții.

● Gestionează activitatea de mentenanță în perioada de recuperare a investiției.

Beneficii:

● Mai mult decât un salariu: poți primi beneficii cu ocazia evenimentelor speciale din viața ta, căsătorie, Ziua Copilului, sărbători, iar lista nu se oprește aici.

● Performanța ta va fi apreciată prin bonusuri de performanță.

● Îți oferim tichete de masă, încărcate pe card, în acord cu prevederile legale.

● Ne interesează starea ta de bine, astfel că poți beneficia de o asigurare medicală privată prin Regina Maria.

● Primești un pachet de carne/pe săptămâna lucrată.

● Dacă drumul până la locul de muncă depășește 10 km, te sprijinim cu decontarea integrală a transportului.

Ai oportunitatea de a te dezvolta alături de colegi specialiști care contribuie la o experiență profesională plină de provocări și posibilități de evoluție.

Aplică
  • Recomandă unui prieten:
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.