În perioada 15-19 octombrie, brandul Familia Safir a participat la Sial Paris, cea mai mare expoziție din industria alimentară, care reunește la fiecare ediție peste 7000 de expozanți din 120 de țări, acoperind 21 de domenii din industria alimentară.
Expoziția de la Paris este un barometru real al pieței alimentare pentru anul 2023, dar și o sursă de inspirație și inovație pentru întreaga comunitate.
Prezența pe lista participaților de la Sial reprezintă o etapă importantă a campaniei de rebranding și de lansare a noului brand umbrelă Familia Safir, care reunește produsele din carne de pui Deliciosul de Vaslui, Zdravăn Moldovenesc și Răsfăț Românesc.
Sub brandul Familia Safir au fost expuse la stand cele trei tipuri de carne de pasăre comercializată: puiul standard – crescut fără coloranți, în ferme rurale, puiul cu creștere lentă – crescut în aer liber, în ferme de lângă pădure, cu o culoare naturală alb-rozalie datorată hranei fără coloranți și rasei premium, și respectiv, preparatele și semipreparatele craft după rețete originale, doar din carne de pui proaspătă și condimente 100% naturale, fără E-uri sau aditivi.
Participarea companiei Safir la Sial Paris s-a axat pe trei direcții principale: prezentarea noului brand Familia Safir, a ambalajelor noi de culoare mov și LIVE din ferme, o premieră pentru industria cărnii de pui din România! Fiecare ambalaj nou mov are un cod QR care îți permite să vezi clar modul de creștere în condiții superioare de bunăstare din fermele rurale Familia Safir!
Respectarea standardelor și a normelor de calitate europene și competitivitatea ridicată au permis Grupului de firme Safir să-și consolideze poziția pe piața internațională și au întărit mesajul nostru care ne ghidează toate acțiunile: Felul de a fi bun!