Limpede Ca Buna Ziua
Limpede Ca Buna Ziua

Grupul de firme Safir lansează Q&A, o sursă de informare transparentă despre carnea de pui, dedicată consumatorilor

04.07.2019

Succesul în industria cărnii este generat de un cumul de factori care includ calitatea produselor livrate, atributele brandului, modalitatea de prezentare la raft, dar și cunoașterea profilului consumatorului, pentru a ști ce să-i oferi și cum să-i oferi, astfel încât să-i câștigi încrederea și fidelizarea.

Safir-q-a

Toți acești factori dictează astfel reușita, aspect binecunoscut de Grupul de firme Safir, producător de carne de pui cu 28 de ani de experiență, care decide realizarea unui studiu de piață alături de clienții săi, cu scopul de a determina care sunt noile cerințe ale generației actuale de cumpărători și felul în care aceștia și-au schimbat preferințele și obiceiurile de consum.

Raportul de analiză a arătat interesul crescut al acestora pentru posibilitatea de a vedea mai bine aspectul integral al produsului de la raft și dorința de a fi mai bine informați în demersul lor de a face alegeri corecte.

Cu Grupul de firme Safir, totul e clar

Având la bază aceste concluzii și pentru a promova interesul general al consumatorului de produse marca Safir, se decide lansarea campaniei „Limpede ca bună ziua” pentru brandul Deliciosul de Vaslui, campanie susținută de lansarea noului ambalaj transparent pentru produsele Deliciosul de Vaslui și de acțiunea Q&A, un studiu de piață online realizat cu scopul de a oferi consumatorilor o sursă sigură de informare despre carnea de pui.

În cadrul Q&A, toți cei interesați pot pune întrebări despre carnea de pui și primi răspunsuri clare și avizate de la specialiștii Safir, toate informațiile adunate până acum din comunitatea online (care s-a arătat interesată de această inițiativă și la care a participat extrem de activ) fiind afișate pe safir.ro, pe pagina special dedicată acestui subiect.

Află mai multe despre Grupul de firme Safir: www.safir.ro