Limpede Ca Buna Ziua
Limpede Ca Buna Ziua

Grupul de firme Safir lansează acțiunea „Q&A – întrebări frecvente despre carnea de pui”, în contextul informării transparente a consumatorilor

17.05.2019

Odată cu lansarea noului ambalaj transparent pentru produsele Deliciosul de Vaslui și a campaniei „Limpede ca bună ziua!”, ce are ca scop educarea consumatorilor cu privire la felul în care se alege în mod sănătos un produs din carne de pui, Grupul de firme Safir lansează Q&A, o acțiune creată în contextul informării corecte a consumatorilor, a sondării pieței și a transparenței în comunicare.

În urma răspunsurilor adunate din concursul „Limpede ca bună ziua”, ce a avut loc în perioada 1 aprilie-12 mai 2019, Grupul de firme Safir decide crearea materialului informativ Q&A, cu întrebări frecvente despre carnea de pui”, în vederea oferirii de răspunsuri corecte, cu scopul de a demonta miturile industriei cărnii de pui.

Toate întrebările, împreună cu răspunsurile venite din partea echipei Safir, pot fi găsite pe site-ul safir.ro, pe pagina dedicată acestui subiect de maxim interes atât pentru consumatori, cât și pentru Grupul de firme Safir.

Scopul acestei acțiuni marca Safir este informarea transparentă a consumatorilor, astfel încât totul despre subiectul carnea de pui și produsele Safir să fie limpede ca bună ziua, dar și sondarea pieței cu privire la preocupările, doleanțele și preferințele acestora în materie de carne de pui, acțiune ce reprezentă unul dintre principalii piloni ai dezvoltării continue Grupul de firme Safir.

Q&A reprezintă rezultatul unui studiu de piață online, pentru a prezenta și promova interesul general al consumatorului de produse marca Safir, cercetare ce se va desfășura și în perioada următoare și la care toți cei doritori sunt invitați să participe.