Lanțul valoric
Lanțul valoric

Care este prețul unui pui crescut corect

23.08.2016

Oare cât de ieftin poate fi un pui crescut pe meleagurile noastre, care trece printr-un proces de producție riguros și complex, incluzând nu doar realizarea unor etape obligatorii de creștere, hrănire, abatorizare, ambalare corespunzătoare și distribuție, ci și un control responsabil și adaptarea permanentă la standardele europene?

Oare cât de ieftin poate fi un pui crescut pe meleagurile noastre, care trece printr-un proces de producție riguros și complex, incluzând nu doar realizarea unor etape obligatorii de creștere, hrănire, abatorizare, ambalare corespunzătoare și distribuție, ci și un control responsabil și adaptarea permanentă la standardele europene?

Pentru a ne asigura că ceea ce alegem să consumăm este un produs sănătos și corect obținut, cu valorile nutritive reale, suntem din ce în ce mai atenți la produsele cumpărate. Însă, în condițiile actuale, în care atracția prețurilor mici și a produselor ieftine este din ce în ce mai mare, acest lucru devine tot mai dificil, chiar și pentru un consumator atent.

În industria alimentară, prețul unui produs reflectă un cumul de factori care include întregul lanț valoric prin care trece acesta – de la nevoia consumatorului până la siguranța pe care i-o oferă acestuia cu privire la raportul corect între calitate și preț.

Prin câte trece un pui până ajunge pe mesele oamenilor?

La Safir, puii sunt crescuți temeinic, în ferme proprii, în loc cu așternut de paie, și hrăniți cu furaje pe bază de cereale și de porumb, fără a le stimula creșterea în niciun fel. Obținuți cinstit și cu grijă, fără ascunzișuri, puii trec printr-un proces de producție complex și corect, controlat de o echipă de oameni plini de viață - tehnologi, doctori veterani, cercetători.

În prețul puilor de la Safir veți regăsi experiența de 25 de ani în industrie a unor oameni care fac totul cu grijă și responsabilitate, siguranța unui produs românesc cu proprietăți naturale gustative deosebite, care nu a fost injectat cu apă, precum și susținerea comunității locale, prin investiții în proiecte sociale și asigurarea de locuri de muncă pentru cei 500 de oameni plini de viață care fac parte din echipa Safir.

Nu am fi reușit acest lucru, fără susținerea și încrederea oamenilor din echipa Safir, dar și ale clienților și partenerilor noștri, care apreciază gustul adevărat și culoarea naturală a puilor noștri.

*

Grupul Safir a început să activeze pe piața din România încă din anul 1991.
Pentru modernizarea sistemului propriu de producție, dar și pentru asigurarea calității produselor, compania a investit în dotarea cu: un modern abator de păsări, ferme proprii, fabrică de făinuri proteice și cea de nutrețuri combinate, dar și o rețea de distribuție proprie.

Află mai multe despre grupul Safir și produsele Deliciosul de Vaslui și Zdravăn Moldovenesc:
www.safir.ro
www.deliciosul.ro
www.zdravanmoldovenesc.ro
www.nutriva.ro


... descarcă PDF